ChatBox

Analisis Harga Emas Semasa

--
0

Dapatkan Di SINI

APAKAH ISI KANDUNGAN EBOOK INI?

Isi kandungan ebook "Usahawan Berjaya" ini disusun secara sistematik dengan gaya bahasa yang mudah berdasarkan pengalaman saya dalam memahami makna sebenar Usahawan : Usaha dan Melawan. Antara topik-topik yang utama ialah :
 Topik Usahawan PKS memberi informasi berkenaan senario Perusahaan Kecil dan Sederhana ( PKS ) di Malaysia , tip memilih bidang perniagaan yang paling sesuai, model perniagaan dan konsep JIT, rakan kongsi, mentor dan tip-tip daripada mentor, impian dan keajaiban, menangani perasaan takut dan bagaimana saya memulakan perniagaan.
 Topik Pengalaman Menjadi Usahawan menceritakan peringkat-peringkat tertentu kehidupan saya sebagai seorang usahawan PKS sejak dari tahun 1998 sehingga 2009. Kisah suka-duka, kejayaan-kekecewaan, pengiktirafan, dan sebagainya.
 Topik Masa Yang Sesuai Menjadi Usahawan berkisar kepada pepatah Dimana Ada Krisis, Di Situ Juga Ada Peluang , teori kuadran aliran tunai yang memberi impak kepada kehidupan, peranan pelanggan dan pembekal dalam kehidupan kita.
 Topik Usahawan Impian pula memberikan panduan dalam proses mencari, mencipta, membina dan memberi hala tuju impian anda kearah menjadi usahawan impian yang berjaya.
 Topik Keghairahan ( Passion ) yang menjadi pendorong untuk merealisasikan impian menjadi usahawan, perniagaan berteraskan keghairahan, dan tip-tip bimbingan yang anda perlukan.
 Topik Keusahawanan pula mengajak anda membuat kuiz mudah keusahawan, mengetahui 5 Panca indera dalaman seorang usahawan, mitos mengenai usahawan, alasan utama menolak menjadi usahawan, sifat-sifat utama, kemahiran dan personaliti seorang usahawan dan alasan-alasan utama kenapa saya memilih untuk menjadi seorang usahawan.
 Topik Memulakan Perniagaan memberi jawapan kepada faktor faktor penghalang untuk memulakan perniagaan, persediaan dan pendekatan memulakan perniagaan.
 Topik Kegagalan Usahawan-Usahawan pula memberikan sebab-sebab utama usahawan-usahawan gagal dalam perniagaan.
 Topik Pelan Perniagaan memberikan garis panduan bagaimana membuat pelan perniagaan yang berkesan untuk perniagaan anda.


No Response to "Ebook Usahawan Berjaya"

Post a Comment

Untuk memeriksa ketulenan dan kesegaran link download yang di beri,sila ke link ini --> http://othermirror.com/link-checker/
Klik HOME untuk kembali ke laman utama

Exchange Link

slider

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...