ChatBox

Analisis Harga Emas Semasa

--
0


Apakah rahsia yang terkandung dalam ebook modul 1 ini? Dalam modul ini kami dedahkan secara terperinci maklumat berikut:
  • Mengapa anda wajib daftar perniagaan anda secepat mungkin?
  • Mengenal pasti bentuk bisnes anda, dan cara mendaftar perniagaan secara offline dan online.
  • Tips dibongkarkan kepada anda dengan kelebihan dan kekurangan setiap bentuk perniagaan.
  • Bagaimana memastikan jenis-jenis perniagaan anda.
  • Anda akan dapat mengetahui dengan pendaftaran syarikat _________ anda akan terhindar dari ______________.
  • Bentuk perniagaan yang ________dapat membantu pihak pemberi biaya lebih mudah untuk luluskan pinjaman.
  • Membantu membimbing anda tentang cara dan langkah dalam penubuhan syarikat SDN BHD dan persendirian.
  • Mengajar anda perundangan syarikat.
  • Bentuk perniagaan ___________sesuai dengan keadaan perniagaan anda sekarang.

Modul 2
Dalam modul 2 ini, Kami akan bongkarkan kaedah atau teknik rahsia yang diguna pakai oleh pakar perudingan kewangan bagi memohon pinjaman modal perniagaan. Iaitu :
6 Kunci pinjaman perniagaan
  • Perancangan perniagaan:
    Perancangan perniagaan anda amat penting untuk menentukan lulus atau tidak permohonan anda nanti. Di dalalm topik ini juga nanti kami akan dedahkan bagaimana merancang strategi perniagaan yang mana mampu membuatkan anda tidak akan 'tercicir' dari landasan perniagaan yang betul. Pada #Eksekutif _______ yang ________ amat penting dalam perancangan bisnes.
    #Objektif perniagaan dengan teknik _______ di perlukan. Antara lain yang turut dimuatkan di dalam topik ini adalah seperti: 
    #___________
    #Marketing yang berkesan. Cara-cara mencipta strategi marketing yang ampuh, 
    #Financial :
    --Assumption / note
    --__________/ profit n lost/ Balance sheet.
    --Justifikasi
    --Lampiran untuk sokongan ________ yang pasti akan Lulus. Kesemua ini memang nampak remeh tetapi apabila ianya SOLID nescaya anda pergi kemana-mana sahaja, tiada pihak yang akan 'menolak' permohonan anda :)
  • Komitmen Pembayaran
    #Cara pembayaran semula kepada bank. Terdapat formula _______ pengiraan untuk anda pastikan yang komitment pembayaran semula anda kepada pihak agensi tidak _________. Teknik yang dibentangkan di dalam topik pembayaran ini dapat mengurangkan risiko anda GAGAL dalam perniagaan. Kebanyakkan usahawan di luar GAGAL meramal kemampuan mereka sekaligus meletakkan masa depan perniagaan mereka dalam lembah kegagalan akibat tindakan pihak bank yang mengambil tindakan undang-undang dan menyita perniagaan mereka. Jadi anda belajar teknik ini dan anda akan selamat dengan perniagaan anda terus berkembang walaupun anda mempunyai hutang!
  • Kaedah perbincangan:
    Jika anda sedang mencari apakah bahagian yang paling best untuk dibaca apabila anda bercadang membuat pinjaman kelak, saya syorkan topik ini. Topik ini bukan sahaja bakal membuatkan anda terperanjat dengan sifat 'pemurah' bank malah ianya dapat mengurang dan menjimatkan dari bayaran bulanan yang tinggi kepada bayaran bulanan yang rendah. Salah satu tekniknya adalah dengan_________dengan bank. Pastikan anda membaca_________ dengan teliti kerana disitu selalu berlaku ________. Dan selain itu topik ini bakalmemandu anda terus kepada penyelesaian yang sesuai dan tepat. Terdapat 101 produk bank dan terdapat bermacam macam promosi. Jadi dengan panduan ini anda terhindar dari silap ambik package yang merugikan anda dalam jangka masa panjang. ________ perlu anda membaca berulang kali agar nanti tiada cas yang lain dikenakan. Jimat dan Selamat!
  • Teknik ________:
    Anda tak perlu lagi 'cable' untuk lulus pinjaman kerana anda sudah pun tahu dan anda sendiri seperti yang saya katakan sebelum ini adalah 'orang dalam' . __________dengan permohonan pinjaman di kira dengan beberapa formula _________ yang diperlukan untuk dinilai oleh agensi pembiayaan. Jadi, selepas ini anda boleh merancang strategi dan amaun yang tepat bagi memperolehi kata "Yes" dari bank.
  • Bagaimana membuat cagaran:
    Ramai yang tidak tahu bahawa mereka juga boleh mendapat penjimatan dan juga tawaran istimewa dengan aset yang mereka miliki. Konsep cagaran______ boleh membantu anda dengan kadar faedah yang rendah. Contoh –contoh cagaran:
    #M______ P_______ 
    #Bangunan
    #Tanah
    #Rumah
    #Tunai /__________.
  • Rahsia____________
    Ini lah antara benda penting dalam menentukan permohonan anda bakal diluluskan. Langkah__________ akan memudahkan pihak bank membuat penilaian. Antara tajuk yang akan di'cover' untuk topik ini adalah" 
    #Bagaimana untuk merealisasikan bisnes anda dengan jayanya! 
    #Bagaimana mendapatkan pendapatan dari perniagaan (untung) 
    *Juga dimuatkan contoh Kertas kerja perniagaan yang menguntungkan dan pastinya tidak akan ditolak oleh mana-mana agensi pembiayaan modal perniagaan anda.
Modul 3
Sesetengah usahawan mengupah ribuan ringgit untuk menyediakan rancangan perniagaan. Jadi dalam Modul 3 ini, kami dedahkan tips yang sebenar untuk membuat rancangan perniagaan yang “proven” diluluskan oleh bank dan agensi pembiyaan.

  • Apa itu RP (Rancangan Perniagaan)
    - RP adalah rancangan terperinci perniagaan yang bakal ataupun sudah anda jalankan. Ia umpama 'blueprint'dan sangat penting bagi memastikan perjalanan masa depan perniagaan anda dan menunjukkan anda jalan yang tepat agar terus memacu pada jalan perniagaan yang betul.
  • Tujuan RP (Rancangan Perniagaan):
    - Anda didedahkan maklumat sebenar tujuan RP disediakan. Maklumat seperti sasaran jualan, operasi perniagaan, perancangan kewangan dan beberapa maklumat yang penting. Dengan RP ini juga anda boleh meramal akan berlaku kerugian dan memberikan anda bayangan apakah tindakan yang boleh anda lakukan bagi mengatasi masalah tersebut. Selain dari hanya meramalkan keuntungan yang bakal diperolehi anda wajib tahu juga meramal rugi kerana apabila rugilah yang akan membinasakan perniagaan anda. Tiada perniagaan di dalam dunia ini yang tiada untung ruginya. Yang membezakan berjaya atau tidak adalah dengan betapa bagusnya pemilik perniagaan dapat menilai dan merancang perniagaan mereka di dalam RP.
  • Cara-cara membuat RP yang lengkap dan telus:
    -Rahsia menyediakan RP yang sebenarnya dibongkarkan bagi usahawan yang memohon pinjaman perniagaan. Dengan RP yang sebenar dan betul ini barulah anda sendiri tahu risiko yang bakal anda hadapi. Jadi dengan ilmu buat RP ini anda dah dapat tahu apakah yang anda perlu terangkan dan beritahu pada institusi pembiaya agar mereka faham bahawa idea perniagaan anda itu memang betul-betul bernas dan boleh menguntungkan. Kini tiada masa hanya cakap-cakap kosong, apa yang anda perlu selepas ini menterjemahkan segala idea anda kepada RP yang lengkap dan terbaik dan sekaligus meyakinkan pegawai yang membacanya untuk meluluskan 'modal' kepada anda! 100% cara sebenar penghasilan RP yang terbaik!


Ebook Teknik Rahsia ini adalah amat sesuai untuk anda dan...
  • Usahawan yang berkali-kali memohon modal perniagaan , tetapi di “reject” oleh agensi pembiyaan atau bank.
  • Bakal usahawan yang masih tidak tahu menyediakan rancangan perniagaan & “cash flow “ bagi memohon modal bisnes.
  • Golongan yang benar-benar ingin menjadi usahawan yang berjaya tetapi tiada modal.
  • Golongan professional dalam apa jua bidang yang mahu menceburi bidang keusahawanan.
  • Golongan yang mementingkan persediaan awal dan arah tuju sebelum memulakan perniagaan.
  • Para Graduan yang sedang mencari pekerjaan dan terdorong untuk menerokai dan mencuba bidang perniagaan yang tiada batasan

No Response to "Ebook Rahsia Modal"

Post a Comment

Untuk memeriksa ketulenan dan kesegaran link download yang di beri,sila ke link ini --> http://othermirror.com/link-checker/
Klik HOME untuk kembali ke laman utama

Exchange Link

slider

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...