ChatBox

Analisis Harga Emas Semasa

--
0





Antara kandungan di dalam Ebook Panduan Lengkap Haji & Umrah : Edisi Eksklusif


 Anda akan diberikan kefahaman sebenar mengenai konsep Ibadah Haji & Umrah serta cara-cara pelaksanaannya yang terperinci dengan gaya bahasa santai dan mudah difahami.

Anda akan mempelajari doa-doa yang digunakan untuk melaksanakan Ibadah Haji & Umrah dalam konteks pembelajaran Bahasa Arab yang mudah serta mendapat kefahaman menyeluruh mengenai doa-doa yang dibaca.
Pengetahuan mengenai Ibadah Haji & Umrah anda akan bertambah dan persediaan dari segi ilmu, minda, fizikal dan mental anda akan bertambah mantap.
Anda dapat menjiwai Ibadah Haji & Umrah melalui kisah-kisah teladan dan pengalaman yang dipaparkan serta menjadi panduan berguna untuk anda melakukan Ibadah Haji & Umrah dengan sepenuh jiwa dan ketaatan serta semagat membesarkan kekuasaan dan keagungan Allah.
Anda dapat mempelajari dan mempraktikkan asas-asas berkomunikasi di dalam Bahasa Arab serta dapat digunakan semasa perjalanan anda melaksanakan Ibadah Haji & Umrah dan boleh dijadikan asas untuk mempelajari ilmu-ilmu yang lain.
Anda dapat merungkai segala permasalahan yang timbul ketika melaksanakan Ibadah Haji & Umrah melalui paparan soal-jawab yang memberikan keyakinan untuk anda melaksanakannya tanpa keraguan.

Oleh yang demikian, saya ingin mengambil kesempatan ini untuk menyebarkan ilmu pengetahuan ibadah Haji & Umrah dan Bahasa Arab kepada anda semua, khususnya kepada seluruh umat islam di Malaysia untuk kita sama-sama menambah ilmu di dada serta membuat persediaan dari segala aspek mental dan fizikal yang mana seterusnya akan menjadi bekalan untuk kita di kemudian hari!.

Apakah kelebihan-kelebihan yang akan anda perolehi daripada Ebook Panduan Lengkap Haji & Umrah : Edisi Eksklusif ini?

 Ia ditulis dalam gaya bahasa santai, ringkas dan mudah difahami serta pembelajaran komunikasi Bahasa Arab yang mudah untuk menjadikannya ebook panduan paling lengkap, berkesan, yang terkandung di dalam satu pakej edisi eksklusif yang laris di pasaran.
 Ia ditulis oleh pensyarah yang telah berpengalaman luas mengajar di Institusi Pengajian Tinggi lebih 9 tahun.
Ia memberi gambaran jelas tentang pelaksanaan Ibadah Haji & Umrah serta persediaan yang perlu dilengkapkan serta pembelajaran komunikasi Bahasa Arab serta penggunaanya dalam perjalanan ke tanah suci.
Ia memberikan ilmu pengetahuan serta asas-asas dalam Ibadah Haji & Umrah serta tips-tips melaksanakannya dengan penuh ketaatan dan keinsafan serta membesarkan kekuasaan dan kagaungan Allah.
Ia mengandungi segala maklumat asas untuk perlaksanaan ibadah Haji & Umrah, serta gabungan pembelajaran dan pengetahan komunikasi Bahasa Arab yang akan dapat digunakan sebaik mungkin oleh para jemaah.
Segala bentuk doa berkaitan Ibadah Haji & Umrah akan diterangkan dengan terperinci melalui kaedah pembelajaran Bahasa Arab yang mudah untuk difahami.
Ebook ini merangkumi segala tips-tips dan persediaan yang perlu dilengkapkan oleh para jemaah untuk melaksanakan Ibadah Haji & Umrah disusuli dengan segala penyelesaian masalah dan soal jawab yang berkaitan dengannya.
Setiap pembaca ebook panduan lengkap ini akan dapat memantapkan lagi penghayatannya terhadap isi kandungan Al-Quran dan doa-doa yang sering dibaca setiap hari dan doa-doa yang digunakan semasa perjalanan melaksanakan Ibadah Haji & Umrah dan ia semestinya menjadi rujukan utama kepada setiap jemaah.
Segala panduan dan tips-tips mengerjakan ibadah Haji & Umrah disertakan dengan sejarah perlaksaaannya serta pengalaman-pengalaman yang telah dilalui oleh jemaah melalui kisah-kisah perjalanan mereka menunaikan Haji & Umrah yang dapat membuka pintu hati setiap pembaca serta meningkatkan motivasi diri untuk mengubah perjalanan kehidupan dan mencapai taraf keimanan yang bekualiti tinggi terhadap kekuasaan dan kebesaraan Allah.
Ebook panduan lengkap ini amat baik dan memberi peluang kepada sesiapa sahaja dalam mengejar impian untuk memahami dan menghayati serta menambah keyakinan untuk terus berusaha melaksanakan Ibadah Haji dan Umrah dengan perasaan penuh ketenangan dan mengharapkan ketenteraman jiwa.
Padat dengan tips-tips yang praktikal. Setiap penerangan disertakan dengan contoh-contoh mudah, jelas, boleh digunakan dan senang difahami.
Ia dapat menjawab segala persoalan yang merunsingkan yang anda cari selama ini terutama bagi mereka yang sedang mencari dan menimba ilmu mengenai Ibadah Haji & Umrah. Sudah pasti ia menepati dan dapat memenuhi kehendak pencarian maklumat anda.
Ebook panduan lengkap ini adalah merupakan mendorong bagi setiap orang yang ingin melaksanakan Ibadah Haji & Umrah dan mempelajari selok belok serta menghayati hikmah daripada pengalaman-pengalaman dan kisah-kisah teladan daripada ibadah ini yang dipaparkan secara teratur dan menyeluruh. Ia amat sesuai digunakan untuk rujukan sesiapa sahaja dan dapat menjiwainya dengan tenang.
Ia boleh dijadikan panduan untuk mengajar anak-anak anda belajar Bahasa Arab sejak kecil lagi di rumah anda sendiri melalui doa-doa dan ayat-ayat seharian yang mudah. Anda boleh membantu anak-anak anda mempelajari Bahasa Arab menggunakan ebook panduan lengkap edisi eksklusif ini.
Bagi bakal jemaah yang akan mejadi tetamu di tanah suci dan juga bakal-bakal jemaah yang berhasrat untuk melaksanakan ibadah Haji & Umrah ini perlu mendapatkan ebook panduan lengkap edisi eksklusif ini. Dengan adanya ebook panduan lengkap ini, ia boleh menjadi teman dan panduan untuk anda semasa melaksanakan ibadah.
Ia juga penting untuk bakal-bakal haji yang akan mengerjakan haji atau mereka yang berhajat untuk melancong atau yang ditugaskan ke negara-negara Timur Tengah. Pengetahuan berbahasa Arab adalah merupakan satu kelebihan kepada mereka apabila berada di sana.
Ebook panduan lengkap edisi eksklusif ini juga menjadi pencetus kepada bidang-bidang kajian ilmu yang lebih luas seperti ilmu tafsir dan seterusnya mengingkatkan penghayatan setiap pembaca terhadap tanda-tanda kebesaran Allah.
Kerana itu, ebook panduan lengkap edisi eksklusif ini dapat memenuhi apa yang diinginkan oleh orang-orang islam dan sesiapa sahaja yang ingin memantapkan diri dengan ilmu mengenai Ibadah Haji & Umrah serta asas pengetahuan dan komunikasi Bahasa Arab yang boleh digunakan untuk kemudahan perlaksanaan ibadah ini.
Ia adalah kesinambungan daripada usaha-usaha ulama' terdahulu yang mengorbankan masa dan tenaga demi menyebarkan ilmu dan pengetahuan tentang ibadah mulia ini serta penggunaan Bahasa Arab ke seluruh dunia.
Semestinya mudah untuk anda mendapatkannya dan ia menjimatkan masa dan tenaga.


No Response to "Ebook Panduan Haji dan Umrah"

Post a Comment

Untuk memeriksa ketulenan dan kesegaran link download yang di beri,sila ke link ini --> http://othermirror.com/link-checker/
Klik HOME untuk kembali ke laman utama

Exchange Link

slider

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...