ChatBox

Analisis Harga Emas Semasa

--
0

KURANGKAN BIL ELEKTRIK ANDA SEKARANG!


Dapatkan Ebook Jimat Elektrik Di SINI

Memperkenalkan ebook "Jimat Elektrik!" , satu-satunya ebook panduan yang lengkap tentang penjimatan elektrik di rumah. Di dalam ebook ini, anda akan didedahkan dengan pelbagai tip serta pengetahuan yang mungkin tidak pernah anda ketahui sebelum ini tentang perihal penjimatan elektrik.


Buku ini ditulis berdasarkan pengalaman saya yang telah lama menceburkan diri didalam bidang elektrik sejak dibangku sekolah menengah lagi. Oleh kerana isu kenaikan tarif elektrik sentiasa menjadi topik hangat dan banyak yang tidak puas hati dengan kenaikan bil elektrik setiap kali diumumkan, maka saya mengambil daya insiatif menghasilkan ebook ini.
Isu penjimatan tenaga elektrik ini telah sebati dalam diri saya kerana isu ini berterusan sehingga ke tempat kerja saya sekarang. Cuma bezanya adalah ia sebuah industri bukan lagi domestik.
Dari pengalaman saya, pembaziran wang boleh dikesan dengan membuat pengiraan semula. Tetapi pembaziran elektrik tidak dapat dikesan kerana tenaga elektrik tidak boleh dilihat dengan mata kasar. Ia hanya boleh dibendung dengan teknik dan pengurusan yang betul dalam penggunaan tenaga elektrik.
Apa yang menarik perhatian saya adalah. Kita kena menguasai dan tahu selok belok bagaimana peralatan elektrik dirumh itu berfungsi , barulah kita tahu kaedah yang sebenarnya dalam mengawal tenaga elektrik.

ISI KANDUNGAN EBOOK INI!

Untuk memberikan anda gambaran yang lebih jelas mengenai ebook ini, berikut adalah isi kandungan yang terdapat di dalam ebook ini :-
Pendahuluan
Bab 1 : Mengapa Perlu Bayar Lebih Bil Elektrik Bulanan Anda.
Ketahui mitos-mitos tentang penjimatan elektrik di dalam bab ini! Ianya agak lucu jika anda mengtahui hakikat sebenar mengenainya!
Bab 2 : Panduan Dan Nasihat
Sedikit panduan dan pembuka minda tentang penjimatan elektrik dan kesannya kepada dunia!
Bab 3 : Penjimatan Elektrik Bermula Di Rumah Anda
Ketahui dengan jelas peratusan penggunaan elektrik bagi setiap peralatan yang terdapat di dalam rumah anda!
Bab 4 : Tarif Elektrik Bagi Kediaman
Perkara asas yang perlu anda ketahui untuk mula menjimatkan elektrik di dalam rumah anda.
Bab 5 : Pengiraan Bil Elektrik
Jika anda tidak tahu untuk mengira, bagaimana anda mahu tahu sama ada sesuatu itu terlbih atau terkurang? Jadi, anda perlu tahu bagaimana bil elektrik rumah anda dikira untuk langkah permulaan penjimatan elektrik.
Bab 6 : Peralatan Yang Mempunyai ________
Kebanyakan peralatan di rumah anda mempunyai perkara ini, dan tanpe pengetahuan anda, perkara inilah yang banyak menyebabkan penggunaan elektrik di rumah anda meinngkat tanpa anda sedari!.
Bab 7 : Ruang Tamu
Ini adalah merupakan ruang yang paling banyak menggunakan elektrik di dalam ruamh anda, ketahui bagaimana anda boleh menjimatkan elektrik di ruang ini!
Bab 8 : Bilik Tidur
Ini adalah ruang dimana selalunya penyaman udara diletakkan. Penyaman udara adalah merupakan antara peralatan yang paling banyak menggunakan tenaga elektrik di dalam rumah, dan tahukah anda? Keadaan ruang bilik tidur anda juga sebenarnya memainkan peranan yang penting di dalam menjimatkan elektrik dalam penggunaan penyaman udara. Ketahui rahsianya di dalam ebook ini!
Bab 9 : Ruang Dapur
Terdapat banyak peralatan elektrik yang kecil-kecil di dapur. Semuanya boleh menyumbang kepada penggunaan elektrik yang berlebihan. Jadi, setiap peralatan perlulah diketahui cara penggunaannya dengan betul!.
Bab 10 : Rahsia & Tips Penjimatan Alat Elektrik
Memberikan tips secara terperinci di dalam menggunakan 23 peralatan elektrik yang terdapat di dalam umah anda. Iaitu Lampu, Kipas Angin, Penyejuk Penyaman Udara, Televisyen, Dapur Elektrik, Hud Dapur, Periuk Nasi Elektrik, Cerek Air Elektrik, Peti Sejuk, Penyejuk Beku Makanan, Ketuhar Gelombang Mikro, Mesin Pencuci Pinggan, Mesin Basuh, Pengering Elektrik, Pemanas Air, Pengering Rambut, Komputer, Seterika, Pembersih Vakum, Mesin Jahit Elektrik, Pengisar , Kolam Renang, Lampu Taman
Bab 11 : Pembelian Peralatan Elektrik Yang Baru
Memberikan anda tips di dalam memilih peralatan-perlatan elektrik yang ingin dibeli pada masa akan datang.
Bab 12 : Pemeriksaan & Pengauditan Tenaga
Ketahui 3 cara melakukan pemeriksaan penggunaan elektrik di rumah anda.
Kesimpulan
Klik Disini Untuk Mula Menjimatkan Bil Elektrik Anda

BERAPAKAH HARGA EBOOK INI?

Buku ini adalah jauh lebih murah daripada alat penjimatan tenaga elektrik yang boleh dikatakan mencapai ratusan ringgit. Dengan ebook ini anda akan membuatkan bil elektrik anda turun pada kadar yang memuaskan. Penurunan ini bukannya berlaku hanya sebulan. Malah akan berterusan selagi anda mengikut panduan yang diberikan dengan betul.
Jika mahu dibandingkan dengan manfaat yang akan anda perolehi daripada ebook ini, mungkin harga RM197 adalah berbaloi dengannya. Ianya masih lebih murah dari alat penjimatan yang terdapat di pasaran.
Tetapi, saya tidaklah sekejam itu, saya mahu lebih ramai orang mampu menjimatkan bil elektrik di rumah mereka setiap bulan, dan sekaligus menyelamatkan dunia ini dari pencemaran dan juga masalah rumah hijau yang disebabkan oleh pembaziran penggunaan sumber tenaga.
Jadi, saya kira, harga yang berpatutan untuk ebook ini, bukanlah RM197, bukan RM97, dan juga bukan RM67... hanya RM30 sahaja!
Ya! Hanya RM30 sahaja untuk anda mula menjimatkan bil elektrik dirumah anda setiap bulan sebanyak 10% hingga 40%
Klik Disini Untuk Mula Menjimatkan Bil Elektrik Anda

No Response to "Ebook Jimat Eletrik"

Post a Comment

Untuk memeriksa ketulenan dan kesegaran link download yang di beri,sila ke link ini --> http://othermirror.com/link-checker/
Klik HOME untuk kembali ke laman utama

Exchange Link

slider

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...